candy buffet

candy buffet

11:39:00 PM Unknown 0 Comments

Sekarang ni trend untuk majlis2 kahwin, tunang atau hari jadi biasanya kita akan nampak akan ada satu sudut yang di hias dengan dekorasi yang comel2. Benda utama yang ada atas meja yang di hias cantik itu ialah segala jenis candy, chocolate, cupcakes, macaron, apam........it's all about sweet.......yang manis belaka....yang manis itu lah yang indah.

     Ramai yang sudah memula sudut candy buffet ini di majlis mereka. Selain memperlihatkan satu sudut yang manarik, comel atau elegan....ia akan memeriahkan majlis anda dengan kegirangan kanak kanak mengejar segala jenis sweet yang ada kat sudut candy buffet. 

     Jangan kata kan kanak kanak orang dewasa pun pasti akan berebut2 untuk merasa segala manisan yang ada. Candy buffet bukan sekadar meletakkan manisan di atas meja sahaja. Ia akan menjadi ruang indah yang di hias mengikut tema majlis anda. 

      Leesyacreative mengambil kesempatan ini untuk menjadikan majlis anda meriah dan indah dengan dekorasi candy buffet yang kami sedia kan. Kami menyediakan pakej istimewa bagi anda untuk menjimatkan masa anda memilih segala manisan. Namun kami tetap mengutamakan kehendak anda. Pakej kami hanyalah untuk membantu anda dan menjimatkan masa anda. Andai anda ada idea dan manisan yang ingin diletak kan, kami pasti akan menyediakannya. 

        Untuk b2b di Melaka kami, nantikan kemunculan candy buffet kami. Untuk mereka yang mahukan candy buffet pada majlis pertunangan, harijadi, pelancaran syarikat, rumah terbuka, perkahwinan atau sebarang majlis sila lah hubungi kami. 

Nantikan pakej candy buffet kami tidak lama lagi.


source from google

You Might Also Like

0 comments :